NAPOLI, MARIA
NAPOLI, MARIA
100018 - Dipartimento di Lingue e culture moderne
CDK13-Related Disorder: Novel Insights From A Series of 27 Cases and Recommendations for Clinical Management
2025-01-01 Contro, G.; Baroni, M. C.; Caraffi, S. G.; Napoli, M.; Artuso, R.; Giliberti, A.; Bargiacchi, S.; Mancano, G.; Traficante, G.; Mucciolo, M.; Radio, F. C.; Cordeddu, V.; Mancini, C.; Bottillo, I.; Pirro, F. A.; Bonati, M. T.; Becker, C. -C.; Carli, D.; Mussa, A.; Gonzalez, M. I. A.; Ruiz-Arana, I. L.; Kumps, C.; Maystadt, I.; Moortgat, S.; Peker, A.; Piccione, M.; Grammatico, P.; Rostomashvili, N.; Levy, J.; Scala, M.; Capra, V.; Torella, A.; Van Eyk, C.; Isidor, B.; Cogne, B.; Srivastava, S.; Quinlan, A.; Vaisfeld, A.; Licchetta, L.; Frattini, D.; Graziano, C.; Severi, G.; Bacchi, I.; Soliani, L.; Sherr, E. H.; Argilli, E.; Goel, H.; De Luca, C.; Leonardi, S.; Brancati, F.; Faletra, F.; Mio, C.; Braibanti, S.; Gargano, G.; Fusco, C.; Novelli, A.; Tartaglia, M.; Garavelli, L.
Se insegnare la legge di Grimm ti fa sentire un brontosauro. Un esperimento per una didattica partecipata
2020-01-01 Fedriani, Chiara; Napoli, Maria
The missing dative alternation in Romance: explaining stability and change in the argument structure of Latin ditransitives
2023-01-01 Fedriani, Chiara; Napoli, Maria
| Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
|---|---|---|---|
| CDK13-Related Disorder: Novel Insights From A Series of 27 Cases and Recommendations for Clinical Management | 1-gen-2025 | Contro, G.; Baroni, M. C.; Caraffi, S. G.; Napoli, M.; Artuso, R.; Giliberti, A.; Bargiacchi, S.; Mancano, G.; Traficante, G.; Mucciolo, M.; Radio, F. C.; Cordeddu, V.; Mancini, C.; Bottillo, I.; Pirro, F. A.; Bonati, M. T.; Becker, C. -C.; Carli, D.; Mussa, A.; Gonzalez, M. I. A.; Ruiz-Arana, I. L.; Kumps, C.; Maystadt, I.; Moortgat, S.; Peker, A.; Piccione, M.; Grammatico, P.; Rostomashvili, N.; Levy, J.; Scala, M.; Capra, V.; Torella, A.; Van Eyk, C.; Isidor, B.; Cogne, B.; Srivastava, S.; Quinlan, A.; Vaisfeld, A.; Licchetta, L.; Frattini, D.; Graziano, C.; Severi, G.; Bacchi, I.; Soliani, L.; Sherr, E. H.; Argilli, E.; Goel, H.; De Luca, C.; Leonardi, S.; Brancati, F.; Faletra, F.; Mio, C.; Braibanti, S.; Gargano, G.; Fusco, C.; Novelli, A.; Tartaglia, M.; Garavelli, L. | |
| Se insegnare la legge di Grimm ti fa sentire un brontosauro. Un esperimento per una didattica partecipata | 1-gen-2020 | Fedriani, Chiara; Napoli, Maria | |
| The missing dative alternation in Romance: explaining stability and change in the argument structure of Latin ditransitives | 1-gen-2023 | Fedriani, Chiara; Napoli, Maria |