SERBATI, ANNA
SERBATI, ANNA
"A livello formativo è stata la parte migliore della mia vita”. Università e studenti con percorsi migratori
2023-01-01 Picasso, Federica; Agostini, Daniele; Serbati, Anna
A model for AI in Technology Enhanced Assessment and Formative Assessment processes
2024-01-01 Picasso, Federica; Agostini, Daniele; Serbati, Anna
Azioni di sistema per lo sviluppo professionale dei docenti e l’innovazione didattica all’Università di Trento
2023-01-01 Serbati, Anna; Venuti, Paola; Coppola, Maria Micaela; Picasso, Federica.
Diversity in Sustainability Accounting Education: The Role of Formative Assessment to Promote Inclusion
2025-01-01 Costa, Ericka; Serbati, Anna; Picasso, Federica
Exploring the Potential of AI for Authentic Assessment in Education: Towards a New Model of Interaction
2025-01-01 Picasso, Federica; Agostini, Daniele; Serbati, Anna
Faculty Development e docenti neoassunti: uno studio trasversale dell’Università di Trento
2025-01-01 Serbati, Anna; Benini, Elena; Picasso, Federica; Agostini, Daniele; Maniero, Sabrina; Venuti, Paola
Leadership per la promozione della didattica universitaria: approcci e riflessioni dall’esperienza di formazione dei Delegati Dipartimentali alla Didattica dell’Università di Trento
2025-01-01 Benini, Elena; Serbati, Anna; Picasso, Federica; Maniero, Sabrina; Agostini, Daniele; Felisatti, Ettore; Venuti, Paola
Technology Enhanced Assessment and Feedback: quali pratiche dichiarano i docenti italiani?
2024-01-01 Picasso, Federica; Doria, Beatrice; Grion, Valentina; Serbati, Anna; Venuti, Paola.
The Syllabus Machine
2024-01-01 Picasso, Federica; Agostini, Daniele; Serbati, Anna
What Technology Enhanced Assessment and Feedback Practices do Italian Academics Declare in Their Syllabi? Analysis and Reflections to Support Academic Development
2023-01-01 Picasso, Federica; Doria, Beatrice; Grion, Valentina; Venuti, Paola; Serbati, Anna